2.26.2014

Süreç içinde eğitim ihtiyaç analizinin yeri



       İşletmelerdeki eğitim uygulamaları süreklilik gösteren bir yapı içinde gerçekleşir. Sorunlar, eğitim ihtiyacı analizi, eğitim uygulaması, sonuçların değerlendirilmesi bir döngü olarka biribirini izler. U süreçte eğitim ihtiyacı analizi, sorun belirtilerinin teşhisinden sonra, hemen ikinci aşamada yapılır. Her eğitim uygulaması öncesinde, eğitim ihtiyacı analizine gereksinim vardır. 8

Süreç içinde eğitim ihtiyacı analizinin yeri
Tablo:5
Eğitimin değerlendirilmesi

Eğitim uygulaması

Eğitim önceliklerinin planlanması


       Yukarıdaki süreci tablolaştırarak başlıca beş aşamada ele alabiliriz. Bu aşamalardan her biri, süreklilik kazanmış eğitim uygulamaları içinde aynı zamanda bir başlangıç noktası olarak değerlendirilebilir.


Eğitim sürecinde temel aşamalar

Tablo:6


8 Prof. Dr. Hüner Şencan, Dr. Nihat Aydoğmuş, Eğitim İhtiyaç Analizi, 1. bası Şubat 2001 Beta

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder